PKR ucap tahniah

KUALA TERENGGANU: Parti KeADILan Rakyat (PKR) Terengganu merakamkan ucapan tahniah dan setinggi penghargaan kepada pimpinan PAS Pusat yang baru selesai bermuktamar pada 3 hingga 5 Jun, lalu.

Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) PKR Terengganu, Encik Azan Ismail berkata ucapan tahniah kepada saf kepimpinan baru PAS Pusat.

Katanya, PAS Pusat yang baru selesai Muktamar Tahunan Ke-57 telah memilih saf kepimpinan parti yang mantap dan berwibawa.

“Saya secara jujurnya mewakili parti KeADILan (PKR) negeri Terengganu merakamkan ucapan tahniah yang sangat berharga kepada PAS Pusat.

“Saf kepimpinan parti (PAS) yang baru dipilih pada Muktamar Tahunan PAS Pusat ke-57 cukup mantap dan berwibawa,” ujarnya.

Menurutnya, PAS kini mempunyai teraju kepimpinan yang diyakini oleh seluruh ahli parti dan rakyat bagi membawa perubahan dalam pilihan raya akan datang.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Indra Mahkota turut merakamkan ucapan tahniah kepada Mohd Abdul Wahid Endut yang dilantik sebagai Pesuruhjaya PAS Terengganu.

Katanya, dengan perlantikan tersebut PKR Terengganu mahukan hubungan antara parti-parti dalam Pakatan Rakyat dipereratkan.

“Saya mewakili saf kepimpinan PKR negeri Terengganu juga merakamkan ucapan tahniah kepada Pesuruhjaya PAS Terengganu, Mohd Abdul Wahid Endut yang baru dipilih menggantikan mantannya, Dato’ Harun Taib,” ujarnya.

Menurutnya, perlantikan tersebut bagi membantu Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang memperkasakan parti di seluruh negara.

0 comments:

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top