Pemuda Dun Chukai lancar dana PRU ke-13

KEMAMAN: Pemuda PAS di Dewan Undangan Negeri (Dun) Chukai, Kemaman akan menganjurkan satu majlis Pelancaran Dana Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 pada 12 Julai, depan.

Setiausahanya, Wan Muhammad Zawawi berkata sempena pelancaran tersebut akan diadakan majlis makan malam bagi mengumpul dana PRU ke-13.

Katanya, Pemuda PAS di Dun Chukai telah bersiap sedia bagi menghadapi pilihan raya yang dijangka akan diadakan pada tahun ini.

“Kami (pemuda) di Dun Chukai ini dalam keadaan siap sedia dan hanya tunggu ‘wisel’ pilihan raya.

“Pelbagai aktiviti diadakan dan kami (PAS) masih memerlukan sumber kewangan yang banyak untuk hadapi pilihan raya ini,” ujarnya.

Menurutnya, semangat kerja Pemuda PAS Dun Chukai semakin kuat selepas Muktamar PAS Pusat Ke-57 dengan saf kepimpinan baru dipilih.

Katanya, Umno dan kerajaan Barisan Nasional (BN) dilihat semakin gerun dengan saf kepimpinan PAS kali ini yang disifatkan sebagai “kabinet perang”.

Harakah dimaklumkan, majlis makan malam tersebut dihadiri oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayob dan Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat, Nik Abduh Nik Abdul Aziz sebagai tetamu khas di Restoran Cahaya Mesra, Geliga Besar, Chukai, Kemaman.

Sehubungan itu, orang ramai yang berminat menyertainya sila hubungi Ustaz Zawawi ditalian 019-984 7288, 019-967 1409 atau Ahmad Sabree (013-931 8061) bagi tempahan meja berharga RM50.00 seorang.

0 comments:

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top