Lensa Sejuta Penduduk Mesir Protes

Salam For All:

Kerajaan Malaysia khususnya kerajaan ‘Bini Najib’ (BN) disifatkan oleh seluruh rakyat di negara ini tersangat lembab menangangi dan bertindak menyelamatkan rakyat Malaysia yang berada di Mesir.

Ketika ini, dipercayai terdapat lebih 11,000 ribu dan rakyat Malaysia berada di negara bergolak itu dan dipercayai dalam ketakutan mengenai keselamatan mereka.

Setelah ‘dimaki-hamun’ oleh ibubapa dan rakyat seluruhnya barulah kerajaan membuat keputusan untuk membawa pulang para pelajar terbabit yang disifatkan jika hendak kebulur telah kebulur dan jika hendak mati telah mati.

Rakyat Mesir berusaha mengumpul lebih ‘sejuta’ pemprotes bagi mendesak Presiden Mesir, Hosni al-Mubarak segera meletakkan jawatan secara baik atau menghadapi kekerasan sehingga Jumaat, 5 Februari ini.

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat dirakamkan peristiwa rakyat Mesir yang turun ke jalan-jalan raya yang mungkin bakal berlaku juga di Negara ini jika kita mempunyai sebuah kerajaan ‘Bini Najib’ yang ‘BUTA’, ‘TULI’ DAN ‘PEKAK’ seperti Hosni al-Mubarak.

Kesimpulannya; “TURUNLAH KAMU SEBELUM KAMU DITURUNKAN”

0 comments:

 
Powered By Blogger | Original Design By Far East Technologies | Modified By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top